piątek, 10 stycznia 2014

Kilka słów

Witam serdecznie,

prawdopodobnie piszę tą notkę tylko i wyłącznie dla siebie bo nikt tego nie przeczyta ale jakiś porządek powinien zagościć, chociaż na mojej stronie. Będę tutaj publikowała kolejne rozdziały swojego opowiadania, które wytworzyło się w mojej głowie raczej jako fantazja. Tak, to jest właśnie moja fantazja ale tak tytuł wydawał mi się zbyt banalny ... Jakby autorka za bardzo bujała w chmurach co może stworzyć z tego otoczkę płytkości. Jedynie osoby pełnoletnie powinny to czytać jednak ja będąc młodsza już gustowałam w podobnych stylach. Od razu mogę śmiało powiedzieć że utożsamiam się z główną bohaterką, jednak nie znam jeszcze jej imienia ...

                                                                                                                                      Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz